אחד הגורמים העיקריים להצלחת עסק המייצר מוצרי מזון, הוא היכולת לשווק אותם בהצלחה. לחברות שמשכילות לחבר בין שלב הייעוץ המקצועי, לבין הדרכת העובדים וסוכני המכירות בתהליך, יהיה יתרון רב. עובדי החברה במרבית המקרים הינם השגרירים הטובים ביותר של כל עסק. הדרכה מתאימה ומקצועית תוכל להוציא מהם את המרב ולחבר אותם יותר לחברה ולמוצריה.
עובדים המזדהים עם המוצרים הופכים להיות בעצמם לקוחות החברה וכמובן השגרירים הכי טובים שלה.
לכל חברה תידרש הדרכה מסוג שונה ומותאם לצרכיה וצרכי העובדים והמוצרים שלה. לצורך התאמת ההדרכה לחברה, יש לבנות תיק הדרכות מותאם לאחר אפיון צרכים.
בניית הדרכות מקצועיות בהתאם ללקוחות החברה השונים והתאמתה לאופי והצרכים של כל לקוח.